Online Fysiotherapie

Door het corona virus is het voor sommige mensen een drempel om naar de praktijk te komen. Binnen de praktijk doen we er alles aan om veilig te werken, we vinden het belangrijk om mensen de zorg te bieden die nodig is. Loopt u met klachten en komt u liever niet naar de praktijk? Of bent u besmet met het corona virus of in quarantaine? Dan bieden wij de mogelijkheid voor een afspraak op afstand. We bieden fysiotherapie via video bellen. Zo kunnen we u adviseren en oefeningen geven, zodat u kunt werken aan de klachten die u heeft.

Onze ervaring is dat voor zeer veel klachten een video afspraak een goede uitkomst is. Het spreekt voor zich dat er een aantal dingen zijn die we natuurlijk niet kunnen doen zonder fysiek contact, maar we kunnen bijvoorbeeld wel een (fysiotherapeutische) diagnose stellen, begeleiden van het herstel, adviseren, oefeningen mee geven en bijvoorbeeld de houding- of werkplek controleren.

Maak een video afspraak fysiotherapie:

We bieden graag een oplossing voor uw fysieke probleem op afstand als u liever niet naar de praktijk komt, zelf het corona virus heeft of in quarantaine zit:

• Kosten? Een video-consult fysiotherapie wordt vergoed vanuit de aanvullende verzekering, in bepaalde gevallen vanuit de basisverzekering.
  • Online fysiotherapie? Een video-call wordt hetzelfde vergoed als een fysieke afspraak in de praktijk.
  • Contract? We hebben een contract met nagenoeg alle verzekeraars
  • Eigen risico? Dit geldt niet voor de aanvullende verzekering